Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 2., szombat

szombat

:D hogy ez  mekkora egy igazán fantasztikus wellness nap :D, kezdődött azzal, h hajnalban felkeltem, azokban a fura fényekben kimentem az erkélyre, csipogtak a madarak...aztán olvasgattam, reggeliztem... és olyan fél 7 körül visszafeküdtem aludni...aztán megnézegettem az álmom jelentését, vigyorogtam, kávéztam, felkeltem lezuhanyoztam...és elindultunk Thai masszázsra :D istenem, de egy fantasztikus élmény volt, chill zene, gyönyörű hely, nagyon szép lány, nagy masni és egy nagyon töltő élmény.. :) aztán délutáni séta jött, napszemüvegben, fényben... :) bubi, kinti medence, gőz...sima bőr... töltődés :) séta tovább...spontán szoli, hajmosás, szép smink..és az este még csak most következik :) ez egy nagyon hosszú és töltő szombat :)...sokat szeretnék...sok olyat, ami tele van ingerrel és élménnyel...szeretek kiszakadni...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger