Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 17., vasárnap

töltődés :)

Ez egy nagyon töltő három nap :) Pozitív csütörtök délutánnal indult, így eleve volt esélyem, hogy ne pörgéssel, hanem töltődéssel töltsem az időmet :)
A péntek egész napost fetrengéssel, főzéssel, és 'kibeszéléssel' telt, nagyon jó volt, már tök régen nem  beszéltünk ennyit egyszerre Zsuskával...mint régen :), bár az igaz, hogy az események is hasonló kaliberüek :), ehhez nem elég fél óra :D
Aztán jött tegnap a finom kapu, a mászkálás, vásárlás, beülés, OROSZ kaja :D, tiszta öröm és boldogság, komolyan annyira jók ezek a spontán programok, h nem is értem miért kell előre eltervezni dolgokat, így sokkal de sokkal többet adnak:) Aztán vigyorgás, egy olyan film, ami nagyon jól jött, öröm, nyugi, egy vicces és érdekes egymásra nézés valaki olyannal, aki egy száz évvel ezelőtti történet, de a héten pont az eszembe jutott :D, ó te jó ég...h miket nem produkál az élet :)
Aztán ma reggel pihi, napsütés, piac, nárcisz :D, hát itt járok...és még dél sincs...nagyon hosszúnak tűnik most ez a három nap, rengeteg inger ért, és nagyon feltöltődtem...jó :)
Aztán...gyalogoltam, futottam, szoliban voltam...:) sajnos a neoprén öveimet meg a lábsúlyokat jobb lett volna  a szoba közepén hagyni, ugyanis a nagy rendben nem találtam meg őket :D így nélkülük csináltam végig a töltődést:) most pihizek, aztán azt hiszem, folytatom a wellnes szépítkőzéssel tökéletes zárásként :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger