Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 28., szerda

4

Meg volt az első gyümi nap :) banán, kivi, körte, aszalt szilva, eper :) Teljesen korrektül bírtam:) Viszont már iszonyat várom a holnapot mert a holnapi fehérje napra, tiszta faszányos kajcsit csináltam megint :) (Kefír, majonézes torma, virsli, füstölt mozarella sajt, főtt tojás, savanyu ubi, kapor......... :D )
Arra jöttem rá...na jó igazából sokmindenre :D szóval, mikor elkezdtem írni a blogot és eldöntöttem, hogy tudatossággal fogok fogyni, nem diétával és még a Zamat könyvet is megvettem, tök jól fogytam...nagyon hamar lement a 9 kiló...csak sajnos abból vissza is jött 4-5...és simán fogyhattam volna tovább azzal a módszerrel is...ha agyban ott lettem volna, hogy felfogom az akkori képet...hogy igen..igenis kurva hamar tud alakulni az ember, ha tesz érte és szeretné..én tettem érte...de ezek szerint akkor még valahol tudat alatt nem szerettem volna...mert persze nem szép kimondani, de a külső burok (lásd plusz kilók, még csúnyábban háj :S) egy fasza kis védelmi vonal....fal.....ami ha eltűnik, akkor ez már nem véd....és ha belülről nem vagy nyitott, akkor nem tudod feldolgozni ezt, hogy a "belső kincseid" védtelenné válnak....mert ez valami ilyesmit takar....szerintem ezért tud az ember megrekedni egy bizonyos kilónál, vagy abbahagyni az egészet...mert nem sikerül belülről felfogni, hogy ha kívül bontod a falad, akkor belülről ugyanannyira kell...és mivel nekem március elsején megtörtént a belső átkattanás, most biztos vagyok ennek a fogyókúrának a sikerében is...
és amiről eszembe jutott a Zamat....hogy ez a 90napos fogyókúra simán összhangban van, az ott egészséges étkezéssel azonosított dolgokkal...legalábbis az a verzió, ahogyan én csinálom....ugye eleve minél kevesebb húst kell enni...ez itt adott mivel csak négy napon "ehetsz" de akkor sem kell feltétlenül enned....a többi dolog tojás, kefír, sajtok, túró pedig akárhogy is nézem mind mind egészséges, zöldségekkel kombinálva meg aztán végképp....a második nap...keményítő...az is mit takar mindenféle zöldséget, barnarízst....korrekt...totál egészséges....harmadik nap szénhidrát...persze az alapreceptben benne vannak az ilyen torta, fagyi stb dolgok én ezt inkább arra használom, hogy ha vágyok valamire, ami ilyesmi,  akkor ez lesz az a nap, amikor megeszem. De nem erre építem a szénhidrátnapot...hanem a gabonákra, teljes kiőrlésű cuccokra, amik szintén egészségesek...és a negyedik nap...hát ez meg olyan mintha négy naponta tisztítanád a szervezeted, gyorsítanád az anyagcserét, és úgy általában nem terhelnéd magad, mivel csak gyümölcsöt eszel...
Szóval ha innen nézem, ugyanerre épült az alapelgondolásom is tavaly, csak akkor nem volt lebontva napokra, hogy mikor melyiket....de talán így hogy előre ki kell találni mindent, még tudatosabb az ember :) És most mivel tényleg fogyni akarok, most már számokkal együtt :D, így ezt a napokra bontást egy eggyel intenzívebb verziójának élem meg a kezdetnek. Utánaolvastam, hogy mi a lényege ennek a szétbontásnak...elvileg a szervezet különböző típusú gyomorsavat termel a különböző típusú kaják lebontásához, és ha egyszerre csak egyfajta kerül be, akkor hamarabb feldolgozza - na meg nyilván a mennyiség is kevesebb.....
Hát ennyi nagyjából mára...szóval lelkes vagyok, akarom....és kívül belül bontok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger