Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 30., péntek

6. (több szempontból is....)

:) Nagyon jó nap volt, szerintem végleg túl vagyok az első körös szédikéléseken, hiszen ha a keményítő napon sem volt ma semmi gebasz, akkor ezek szerint már átálltam :) Éhes sem voltam úgy igazán...délelőtt egy almát és egy körtét ettem, délben a tegnap csinált krumplis borsós témát, aztán este ittam két deci paradicsomlét meg végül este is ettem ebből a krumplis cumóból...teljesen jó volt :)
Véééége végre :)
Istenem annyira nagyon biztos vagyok most a sikerben....minden a lelki dolgokkal függ össze, azzal, hogy végre elegem lett ebből a hat éves kísértésből...elegem van ebből a fajta énképből...elegem van a kilókból, így is túl sokáig volt az enyém ez az egész, nem vagyok hajlandó tovább azonosítani magam ezzel a tükörképpel....nekem ehhez semmi közöm...hm igazából mindig is tudtam, hogy a valós ok nem a kajákkal függ össze, hiszen nem eszem sokat, nem eszek zsírosan, nem eszek cukrosan, nem eszek sósan...szóval ha ebből indulok, márpedig ez van és mindig is ez volt, akkor teljesen faszányosan kéne kinéznem, de nem ez van, tehát van valami a háttérben....és szerencsére tegnap este arra is sikerült rájönnöm, hogy mikor hogy miért alakult ez a jó kis réteg mint védelmivonal, burok rám...de már nem kell többé:) Köszi haladhatsz,  minimum vissza akarom kapni azt, ami 24 évig volt az enyém, minimum azt a képet, de most már akár szívesen túl is mutatok rajta :) Már azzal is képes vagyok azonosulni :) És ez valami félelmetesen jó és felszabadító érzés....amikor megértesz valamit...mert akkor már érzed, hogy nem esel többször ugyanabba a hibába, végre kiléptél a mókuskerékből, és egy valós úton haladsz, nem pedig azon, ami mindig ugyanoda vezet....;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger