Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 29., csütörtök

keményítő:)

Hát a mai este megint főzőcskézéssel telt :) Most teljesen másfajta kajcsit találtam ki a holnapi keményítő napra, mint a múltkor...szeretek kreatívkodni, és gyanítom, hogy ez is fini lett, mert az illata ennek is igen meggyőző....
Amiből áll, héjában főtt krumpli,  borsó, oliván aranybarnára pirított hagyma ezek összekeverve és rá egy kis színes bors....és ennyi :) és szép lett. óóó az egyik ilyen napon majd megcsinálom megint a múltkori babsalit, az is tök kis lightos kaja és annyira hamar megvan hogy na :) vagy akár a borsch-ot is megcsinálhatom hiszen a céklát sem kéne elhanyagolni:) hihi, több ötletem van lassan, mint ahány nap lesz - na jó azért most egy picit túloztam itt az ötödik nap végén...hm...mennyi is van még....85 hm....addigra jó sok minusszal leszek előrébb :D
Ami tök jó volt a mai napban, hogy ma már abszolút nem szédültem, délelőtt mondjuk kifejezetten éhesnek éreztem magam, de végülis elvoltam egy banánnal, aztán meg már eljött a tegnap készített fini sali ideje... :) És mivel ma fehérje nap van, így délután ittam tejes kávét :D hát valami fantasztikus volt a vizes hosszúkávék után :) Legalább megtanulom felértékelni a dolgokat :) Ennek is tökre örülök, hogy ami eddig természetes, "alap" volt, az most átment kuriózumba, aminek lehet örülni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger