Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 27., kedd

hm

Szóval a mai nap kajálás szempontjából tök jól sikerül, semmi geba, a zumba is faszányos volt, jól bevásároltam  a piacon a holnapi gyümi naphoz is...szóval ezzel most nincs semmi...

A hangulatom lett egy kicsit foscsi délután..mikor ültem a meetingen és elkezdtem megint  gondolkozni, a régi dolgokon a mostani dolgokon....a döntéseken, a haladáson, a maradáson....és olyan nagyon nem lett jó.....a változásokon.....aztán, még a végén erről az egészről meséltem olyannak, akinek nem gondoltam volna, hogy fogok...érdekes volt, igazából jó érzés volt...talán ezen lepődtem meg a leginkább...
mindegy aztán beültünk... dumáltunk....jöttek a további kérdések...a rutinok....a kérdőjelek.....hm.....úgy de úgy de úgy szeretnék most nem gondolkozni....tényleg azt szeretném, ha fogyni akarás projekt most lekötné a gondolataimat és nem hagyna egérutat ennek a sokmindennek ami bennem van...szeretnék egy kicsit agyban pihenni....

2 megjegyzés:

  1. Eltűntem, mert....Látom, még Te is libikókázol!:(
    Vissza kell olvasnom, hogy jobban lássam a dolgokat, de még csak most mászok felfele...
    Kíváncsi vagyok, mi történt veled (benned), mióta nem vagyok?

    VálaszTörlés
  2. Hát inkább bennem történtek dolgok...kivül kevesebb :)
    Nálad? te miért tüntél el?

    VálaszTörlés

Powered By Blogger