Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 29., csütörtök

5. reggel

Tök jó, hogy megint tudok aludni éjszaka :) És reggel sem kelek fel hajnalok hajnalán....és a paráim is eltűntek :)---- vagy eltüntettem őket.
Lehet, hogy elvetemülten hangzik, de minden reggel ébredés után ráállok a mérlegre, mert ezt is eldöntöttem.... és pozitív...mikor mennyivel ma pl csak 10 dekával de kevesebbet mutatott....uh így végre megint -6 kilónál járok.... :) Annyira jó érzés, hogy van értelme, hogy látom....és a legjobb az, hogy most nem ijeszt meg.... :)
És pozitívan állok hozzá, mármint az egész diétához, nem úgy mint valami korláthoz, hiszen én döntöttem így, és a lehető legkellemesebbet fogom kihozni belőle...Tegnap este, full relaxban befeküdtem a kádba elkezdtem olvasni az Elixírt, közben mellettem volt az eper és eszegettem...és rendesen olyan volt mint valami wellness progi, nem pedig olyan mint egy diéta :)
Szóval az első kört nagyon pozitívan zártam...ma pedig elindult a második négyes..... :)
És ugye a csipogós para...tök jó, hogy hétfőn kijött a szerelő megnézte, kitisztította, már akkor megnyugodtam valamennyire--végülis ha ilyen jól alszom, akkor eléggé :) És most meg hívtak a kéményesek, hogy jönnek holnap reggel, úgyhogy végképp rendben leszek holnapra :D Hát amilyen fos volt a múlt hét, ez pont annak az ellentéte...tényleg igaz, hogy kiegyenlítődnek a dolgok...olyan nincs, hogy az ember csak az egyik végletet éli meg....mert akkor nincs egyensúly...és a szar után muszáj, hogy pozitív, megoldós időszak következzen :)

2 megjegyzés:

  1. Le vagyok maradva!!:(( Próbálok visszaolvasni, hogy kerek legyen az egész! Az lejött már, hogy pozitív dolgok és gondolatok vesznek körül Téged...Megyek utánad!!:)))Én is diétázok, de csak annyira, hogy a kenyeret kivontam, és a tésztát, édességet kerülöm... a mérleg, még egy helyben áll, de a nadrág már kényelmes!:)
    Érdekel a csipogósod is,mert szerintem, valami hasonló dolog van nálam is! Legalább is, kéményes dolog....Mindenre fény derül, ha visszaolvasok, végre!:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha téged is elöntött ez a tavaszi tisztulós, fogyós, feltöltődni akarós érzés :)
    Hát a csipogás annyit takar, hogy konkrétan hétvégén vagy 10 percig szirénázott a szén-monoxid mérőm, és jól bepánikoltam...eleve az egész múlt hetem igazán "érdekes " volt nem jó értelemben, és a hét lezárásának még jött ez...de ahogy irtam, mivel minden kiegyenlítődik, vége lett és most tényleg azt érzem, hogy a pozitív szakaszban vagyok:)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger