Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 25., vasárnap

lelkesen:) - 1

Nagggyon bízom benne, hogy a tegnapi megveszésem eredményes lesz :) Tegnap kicsit elkeserített, hogy gyenge a karom, na meg az, hogy hiába ez a rengeteg idő olyan eredményeket, amiket szerettem volna nem sikerült elérni. Hiába látszik, hiába alakultam, nem olyan mértékben, mint szeretném, szóval mától beindultak a komolyabb dolgok :)
Futni sajnos nem tudtam menni, mivel a tegnapi vinnyogást, csak holnap tudják megnézni - iszonyat mód remélem, hogy megoldani is - , így nincs melegvizem, szóval kilőve a hajmosás ezáltal sajnos a futás is mint program :(, no de sebaj, mert mászkáltam ma két óra hosszát, ami azért korrekt, és még egy kis karizomgyakorlatot is bevettem a mai napba...kreatívnak kell lenni, ami adott azzal oldottam meg....hehe előbb utóbb csak eljutok addig, hogy még fekvőtámaszt is csinálok majd :d A lényeg, hogy a tegnapi elkeseredés elmúlt, most energikus és lelkes vagyok:)
Ma egy banánt ettem, két tejes kávét ittam, és az ebcsim meg a vacsim tejfölös túró volt meg ittam egy kefirt....Nem mondom, hogy nem érzek űrt a gyomromban, de nem az elviselhetetlen kategória, úgyhogy mára már beérem még egy kis mentateával, mint tisztító folyadék aztán már nem nagyon szeretnék további dolgokat eszegetni/iszogatni vízen kívül.
Holnapra nagyon faszányos kajcsit találtam ki meg is csináltam az előbb.. Wokban cuccoltam össze cukkini, répa, karfiol kombót oregánoval és bazsalikommal, az utolsó öt percben még hozzádobtam egy paradicsomot, hát mit mondjak, az illata egészen lenyűgöző, szóval várom a holnapot, hogy megkóstoljam:)
Ja és ami továbbra is érdekes, hogy mind az utazásos, mind az oroszos vonal is továbbra is szembejön, mondhatom három-négy naponta új helyzet formájában...ami szintén elég érdekes...na de na, most az elsődleges a külső változás, minden mást hátrébb pakoltam...nem is pakoltam, csak hátrébb került mert közel nem köt le annyira most:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger