Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 25., vasárnap

...

A héten jó sokféle félelmem szembe jött velem...mondhatom úgy is, hogy minden napra jutott egy.....talán tegnapi és a mai volt a legszarabb...a tegnapi jó kis átgondolós, mélyrenyúlós volt...de most  azt érzem, hogy végre sikerült ebben a témában eljutnom arra a szintre, ahová már nagyon régen szerettem volna...csak mivel nem néztem a saját felelősségemet a dolgokban, így nem is sikerült oda jutnom, ahová szerettem volna....és mivel nem tudtam ezt az egészet sem elfogadni, sem megbocsátani, sem elengedni, és ilyen gondolatokkal viszonyulni az egészhez, így a probléma azóta is kísért/ett...sok időbe tartott...de most már legalább valós felismerésekig jutottam, leírva mindent ezzel kapcsolatban..
A mai egy nagyon fura félelem....érdekes ez a tűztől, gáztól, szén monoxidtól való extrém félelmem...persze egy bizonyos szintig ez is érthető, de tényleg az a fajta pánik, ami rajtam el tud uralkodni nagyon ijesztő....
A mai nap megint besokalltam magamtól...valahogy azt érzem, hogy hiába van ez a tudatosság mégsem sikerül valójában elérnem a célom, sőt még a közelébe sem kerülök...fura ezek szerint én pusztán "ésszel" nem tudok úgy/annyit fogyni, ahogy szeretnék....ez meg h csak telik az idő és csak a stagnálást látom nagyon elkeserít....és nem szeretem nem szeretni magamat.....nagyon nem....úgyhogy újabb 90napos diétába kezdek....használnia kell................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger