Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. március 27., kedd

3.nap

Hát tegnap kicsit szédikélősre sikerült ez a keményítő nap, a vizes kávé is elég furi volt, de na valamit valamiért.... grillezett zöldség + morzsolt kukorica :D ja meg egy bébirépalé, mikor a Forumban azt éreztem, hogy na most kidölök :D, de nem döltem és tök jó, hogy eszembe jutott ez a verzió....és milyen vicces volt bemenni Livikéhez:D hát ö is pont most van nagyon rápörögve erre a fogyásos projektre, remélem haladni fogunk előre.....korrektül:)
 ma meg szénhidárt nap van és megyek zumbázni is...lelkes vagyok....szombathoz képest már másfél kiló lement, persze gondolom ez inkább víz stb, de motiváló erőnek tökéletes:) és nekem most ez hiányzott a leginkább, hogy lássak már valami kézzelfoghatót, ne azt érezzem, hogy csak a nagy szarért csinálom az egészet.... így végre már megint nem -4, hanem -5,5 kilónál járok.... :) és ez már jobban hangzik....
Nincs kedvem itt lenni, főleg mióta láttam kanári-szigeteki képeket----mint lehetséges munkahely...hm....na de Jujika szerencsére eszembe juttatta a láncos kiskutya hasonlatot és akkor arra jutottam, hogy mégiscsak nyaralni a legjobb nem pedig dolgozni egy ilyen helyen :D menni menni menni kéne.....:)

1 megjegyzés:

  1. menni menni menni fogunk...el el el innen.. a nap végén :D:D (if you know what i mean *szemöldökhuzogatás* )

    VálaszTörlés

Powered By Blogger