Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 22., csütörtök

ez a nap

azért...akárhogy is..ez a mai nap sem volt egyszerű...jóval előrébb vagyok, mint tegnap, nem tagadom...de a sok vigyorgás ellenére, ma sem volt őszinte a mosolyom... csak ma már nem akartam a környezetemre kivetíteni...de szívem szerint ma is csak egyedül bolyongtam volna egész nap.... .. de már nem tettem - vissza akarok kerülni... az áramlatba... hm...és igen, vannak töltő jelenségek, olyanok, akik egyből sugároznak és hatnak.. vannak...ezt jó volt ma látni, de/csak...hm... két nap mindenkiből egy illúzió...bedobod a saját környezetébe, a saját életébe, a saját dolgai közé...és gyanítom  itt is lenne egy pár dolog, ami egyből elillanna...mindegy is...pl. ez volt az egyik ok, amiért nem volt kedvem menni ma este...én nem illúziót akarok..és még olyan közel van a másik vágy... még ha most nem is csücsül abban a dobozban mint egy hónapja.... hanem most egy másikban van... de... tudom...hogy most még vissza tudna kerülni... és bár energiát nem feccolok bele, mégis bennem van még az egész... főleg az érzés... a jó, a rossz, az üres... jelenleg még mind közel van. Túl hamar kihozta az összeset...és túl intenzíven... ezért nem is várom el magamtól, hogy tényleg kiürüljek pikk-pakk ebben a témában. hm... majd kialakul...minden kialakul...de a színek, meg a látszólagos nyugalom, még nagyon - nagyon távol áll a harmóniától, amire vágyom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger