Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 23., péntek

ez van:)

"A legtökéletesebb mérés az, amit érzel. Nem pedig az, amit mások mondanak róla. Az érzéseidet senki nem cáfolhatja, se nem torzíthatja. A belvilágod valóságának tapasztalása szempontjából minden logika és magyarázat hiábavaló. Amit érzel, az van és kész."
szóval köszönöm magamnak a sok okosságot, köszönöm másoknak a sok okosságot......  vekengősdi lezárva...az van, amit érzek és kész...nem kell magyaráznom sem magamnak sem másnak..sem másnak nekem...
most van az, hogy újra lehiggadtam...azt hiszem, ez volt az elágazás ezzel találtam vissza önmagamhoz. Nem kell ésszel magyarázni érzéseket, hogy mi miért hogy hová kivel kivel nem mikor mikor nem miért nem miért igen... mindennek megvan a maga ideje. én meg úgyis érzem, h mi van...jót is rosszat is. nem akarok több elméletet gyártani sem másról sem magamról. olyan fárasztó, olyan nagyon..és minél többször mondom el annál jobban fáraszt..nem akarom én már ezt tovább beszélni...csak érezni ahogy és élni ahogy...és kb. az életemet így akarom...még a kezembe is belejött a melegség a nyugalomból...most nagyon jó...nagyon.... ez egy tökéletes pillanat most...itt az ágyban hasalva, mosolyogva, üres fejjel, csak lélekkel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger