Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 20., kedd

ma :)

Szeretem a life coachingot...ma is volt egy...és ezt továbbra is azt érzem, hogy belőlem jön... egyre inkább...valahogy már most sokkal természetesebben éreztem magam benne, mint első alkalommal...hm...jó lesz....jól kitaláltam...csak tényleg nem szabad elfelejteni, hogy magamon is alkalmazzam időről időre...:)
Tegnap estére valahogy megint elvesztettem a fonalat, már megint nem az érdeklődés és a kíváncsiság irányított, hanem az én kitalált válaszom ... de éjszakára megvilágosodtam és töröltem a gondolatsort...és milyen jól tettem..ha tegnap nem engedem el ezt és ragaszkodom hozzá, akkor ma nem előrébb jutok, hanem hátrébb. Fura, de meg kellett tapasztalnom, hogy nem árt megtanulni hallgatni és nem kell egyből kimondani, amire az ember rájött. Attól én még világosan látom és tudom és érzem, hogy mi van. Nem kell kényszeresen ragaszkodni a kimondáshoz. A valóság nem a kimondáson múlik. És időelőtt többet árt mint használ. Ma minden szempontból büszke vagyok magamra, egy igazán önbizalomnövelő és hasznos nap volt.... akárhonnan nézem...nem pánikoltam, nem vesztettem el a fonalat, nem akadtam ki...higgadt voltam, és felnőtt. Örülök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger