Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 25., vasárnap

Spirál :)

Tovább folytatódik a péntek esti életérzés.. :) kezdődött azzal, hogy megint szembejött a Pozitív gondolkodás újság egy újabb száma...:), nyilván megvettem...nyilván nekem szólt :) szóval tegnap ugye 'hajnalban' keltem de az egész utat végigolvastam nagyon-nagyon töltött, még inkább önmagamat éreztem....
Ezek a gondolatok fogtak meg most a leginkább:

"Minden, ami számodra, igaz, az könnyű érzés, ami számodra nem igaz, az nehéz"
Felfelé spirál... ;)
"Belső intuitív tudásod, ha mersz vele élni, végigkísér az életen. Többé nem a világ szabályai szerint küzdesz és stresszelsz, hanem követed az energiát, követed a tudást. Ehhez arra van szükség, hogy elengedd azt, amit tudni vélsz, amit mindenki normálisnak tart. ... Ahelyett, hogy ezredszerre is nekirohannál a falnak, állj meg, és keresd az ajtót. Felejtsd el, hogy a világ, szerint hol van az ajtó, nézd meg a saját szemeddel. És tudd, hogy mindig máshol lesz az ajtó, amelyen feszültség nélkül átmehetsz, de mindig meg tudod találni, ha kérdezel"

'A legnagyobb stressz, a stresszek királya, ha az ember megpróbál valamilyen lenni - általában másmilyen, mint amilyen" - óóóóó iggggen ez volt egész héten, ettől fordult fel a gyomrom :D annyira annyira jó érzés megint önmagam lenni és hinni magamban, amit viszont tényleg meg kell tanulnom, nem kell ennyit beszélnem ezekről, amiket ilyen mélyen élek meg...mert csak összezavarnak a kívülről jövő dolgok. Akkor már nem hallom olyan jól, hogy mi jön belülről...akkor már keveredik minden... nem baj, ezt is megtanultam :)
Jó volt a training, megint kaptam egy csomó pozitív kritikát, viszont, ami 'negatív volt , az keltette fel leginkább az érdeklődésemet, mert tényleg ilyen vagyok, tehát erre figyelnem kell... szóval amit megkaptam, hogy annyira dinamikus, energikus és sugárzó vagyok, és annyira gyorsan átlátom, hogy hogy lehetne valakit kirángatni a helyzetéből, hogy olyan vagyok mint egy gyorsvonat, húznám ki a pozitív energiámmal, holott ő még szeretne egy picit lassítani és tocsogni a helyzetben, és bár úton van én nem alkalmazkodom az ő tempójához...hm.... :D vajon miért is volt nekem most oly' rettenet fontos ez a kritika :D igen, az életben is ez van..erre tök tudatosan figyelek a jövőben:) De különben megkaptam most is, hogy mennyire empatikus vagyok, közvetlen, mennyire nyitottan közelítek és kíváncsi vagyok, és hogy nagyon kellemes a hangom, tök megnyugtató hallgatni :D szóval jó volt. :) tényleg amilyen fáradt voltam olyan töltő volt ez a nap, volt benne egy csomó vigyorgás is.
Ma meg az örökkévalóság vonatút alatt csináltam egy újabb problémafa- célfát, mert az előzőből nagyon sok részcélt megvalósítottam már - a főcél még hiányzik, de úton vagyok, csak már más dolgokra kell figyelnem, mert a régi problémák nagy százaléka már szerencsére pipa :)
Most meg az egész hetes káoszt tüntetem el magamról, a lakásból, lelkesen takarítok, szépitkőzök és örülök, örülök, örülök .)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger