Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 25., vasárnap

p - c

most így nem a vonaton, szépen előszedtem a régi célfámat...még jobb mint gondoltam, konkrétan mindent sikerült megvalósítanom a kicsi célokból, sőt, a következmények is meglettek, tényleg csak a főcélon kell még picit más megközelítésből dolgoznom, de nagyon jó az irány... nagyon-nagyon...és most, így, hogy tudom, hogy valóban ilyen hamar három hónap alatt el lehet érni ennyire rengeteg dolgot, akkor biztos vagyok benne, hogy az új célfám is sikeres lesz, vagyis ezt inkább a régi kibővítésének vagy átértelmezésének mondanám, új hátterek után kutatva :) tök jó, tök jó... :D szeretem látni magam, szeretem látni a változásaim, a fejlődésem, a hibáim, amiken dolgozni akarok, élvezem az egészet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger