Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 26., hétfő

1

Ez egy nagyon jólsikerült  nap volt :) jól éreztem magam, önmagam voltam és teljesen úgy éltem meg a dolgokat, ahogy szeretném :) Örülök neki. sikerélmény..
tényleg megint több szempontból volt értékes  a nap. Magam miatt, a döntésem miatt, a beszélgetések miatt, a spontaneitás miatt, a vigyorgások miatt,  a coaching miatt...mert hogy ma megint volt egy:) És én ezt annyira de annyira de annyira nagyon élvezem :)... nagyon-nagyon... szeretem a hasznosságérzést...azt, hogy emberileg hasznos, előrébbvivő, hogy létezem :) hm... kíváncsian várom a holnapot, ugyanilyen töltő élményekre vágyom és meg is teszek mindent, hogy meglegyenek - napról napra, újra és újra...mert az embernek tényleg mindennap tenni kell azért, hogy az önbizalma és a hite megmaradjon, ez valóban nem egy egyszer megkapott és megtartható valami, nem - ezért minden egyes nap tenni kell, és én eddig ezt is elfelejtettem néha....viszont az ember csak abból meríthet önbizalmat, ami számára érték, a többi max. az egót növel  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger