Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 4., vasárnap

Tisztulás :)

Hát...igen..teljes tisztulásban vagyok..arra vágyom...konkrétan tegnap elkezdtem az egész lakás takarítását..tök jó érzés :) a háló meg a fürdő már készen van...nagyon szépséges...ma folytatom a többi dologgal...ééés ha már kívülről tisztulok, rám is rám fér belülről egy tisztító kúra úgy érzem :) Mostanában elég sok lomot ettem...nem főzőcskéztem..és bár hízni nem híztam, mert túlzásba nem estem, de érzem, h mindenképp Rám fér...szóval ma reggel úgy döntöttem, h elkezdek egy egyhetes tisztító kúrát, amit "véletlenül" pénteken olvastam egy tök régi Elixir magazinban...hogy miből áll az egész:
  1. Folyadék...mindenféle víz, teák, gyógyteák, esetleg zöldséglé, ha azt érezném, h nagyon éhes vagyok :)
  2. Folyadék + gyümölcs - kb. mint annó a gyümölcsnap..van itthon almám, grapefruit, uh azt hiszem ezek igen jók a tisztításhoz, ennél töményebb gyümire nem is vágyom :)
  3. Friss zöldség..itt is zöldséglére gondoltam, meg mi van még itthon, répa, káposzta...pont jó lesz :)
  4. Főtt zöldség, barna rizs... a rizset majd meglátom, inkább arra gondoltam, h megcsinálom a borschot megint.. :) azt imádom, cékla, póréhagyma, káposzta van....szóval tökéletes lesz szerdára :)
  5. Magvak, hüvelyesek, diófélék...hm...van lencsém, borsóm, mandulám...elleszek aznap is úgy érzem
  6. Gabona, élőflórás joghurt...van hajdina, köles...meg kefír...
  7. Hal.. pl tonhal azt imádom :) 
Hát így fog kinézni a következő hetem :) és most nagyon töltően hat rám ez a döntés..na meg az is, h látom, mennyire szépen alakul a lakás is :) azt hiszem, most megint pont jó....és jó is lesz..tudom, érzem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger