Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 27., kedd

Я самая шикарная и умопомрачительная ;)

:) ó igen, pillanatról pillanatra érzem és élem a változást... jó dolog átértékelni és átkeretezni a dolgokat és látni utána az eredményeket..hm.. :) kicsit vicces, hogy ennyire egyszerű az egész :)..és fura módon, amikre én rájöttem a hétvégén abban a témában pont találtam egy tök jó cikket, be is pakolom ide, hogy bármikor elő tudjam szedni, ha esetleg megint azt érezném, hogy túl vagy alul reagálom a dolgokat :)


nagyjából itt is arról van szó, hogy szépen meg kell nézni, mi az, ami a frusztrációt okozza és változtatni rajta :) mert mi bajunk lehet? még a végén kiderül,hogy van megoldás, és jó lesz ;)

 
Közben annyira beleszerelmesedtem ebbe a számba, hogy már kb. tizedjére hallgatom...erre belelkesedtem és lefordítottam, hogy ne csak a lényege legyen meg a fejemben :) Hát ez volt az:
Я такая эффектная, иду по тротуару   - Annyira feltűnő vagyok, ahogy mászkálok az utcán
Мне завидуют женщины, ловлю на себе взгляды - Néznek a nők, rajtam felejtik a tekintetük
Я самая шикарная и умопомрачительная. - Én vagyok a legfényűzőbb és legőrületesebb

Я не буду растрачиваться, знаю себе цену - Nem kótyavetyélem el magam, tudom mit érek
Не ищу в жизни мачо, я в любовь святую верю - Nem keresem a macsókat, a szerelmet hiszem
Самую шикарную и умопомрачительную. - a legfényesebbet és őrületesebbet

Припев:
Весна, море увлечений без особого значения -Tavasz - a szenvedélyek tengere különösebb értelem   nélkül
Довела нас всех весна до умопомрачения - mindannyiunkat elért a tavasz az őrületig
Довела нас всех весна...

Я лучами согретая, иду встречая лето - sugárzóan megyek találkozni a nyárral
Улыбаюсь конечно и ищу глазами небо - temészetesen mosolygok és kutatom az eget a szememmel
Самая прекрасное и умопомрачительное. a legszebbet és legőrültebbet

Не смотрите вздыхая, я на правила чихала - Ne nézz sóvárogva, szarok a szabályokra
Кодекс ваш не читала, так живу и ведь живая - a törvénykönyvet nem olvastam, így élek, hisz
Я смотрю в глаза при встрече всем, кто попадается мне. - elevenen nézek mindenkire, aki az utamba kerül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger