Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. november 21., szerda

Biztos!!!! :)

ez egy igazán fos nap volt... fos éjszaka, fos nap, gondolatokkal, érzésekkel, kiábrándulással, nihillel, bömbivel, beokádással az egésztől....
Viszont lehiggadtam :) Rám legalább  nem lehet azt mondani, hogy nem élem meg 100%-osan a saját életemet:), de igen megélem. Megélem a pozitívat és szárnyalok, megélem a negatívat és zuhanok...de megélem... :) és lelkes vagyok...és kiábrándult...de nem egy felszínen élő,  tartalékon égő, elnyomott lúzer. Viszont több percet nem vagyok hajlandó elrontani már ezzel. Ó pont elég volt. Megéltem...egész nap az érzést éltem...minden pillanatban...16 órán keresztül.. Több időt nem szánok rá. Kijött minden, ami bennem volt. 
Haladok. Felfelé áramlás következik :) akarom, hogy felkapjon, hogy sodorjon :)...én nem gebaszos vagyok... nem vigaszdíj...nem kell megalkudnom...és nem kell színdarabot csinálnom élet helyett. Nem csinálok magamnak kalitkát.. főleg nem egy nyitott ajtajú kalitkát..saját korlátokat...nem félek az életemtől...és ... továbbra is megértő, és mosolygós és elfogadó akarok lenni...mert én az vagyok...nem ez a világellensége valaki,  mint ma :) nem...reggelente a tükörbe főnyereményként fogok belenézni.. mert valakinek az leszek :) Annak, aki ilyet akar...egy eredetit...nem egy pótlékot...és van ilyen. Biztos vagyok benne... :)
.
.
.
Biztos!!!!! :)

meg amúgy is...megyek húzgálok tovább ;)
http://valtoztatas-valtas-valtozas.blogspot.hu/2012/10/jatszol.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger