Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 27., szombat

átvitt

Na..most próbálom minél átvittebbre venni az írást...aztán ha végül mégsem megy..akkor...max. nem teszem közzé :)
Szóval sei offen...igen, az is vagyok...és...azt sem mondom, h nem látok utakat, vagy akár az utakon lehetőségeket, mert de. És azt sem mondom, h nem érdekelnek, vagy ne lennék kíváncsi rájuk, mert ez sem lenne igaz. 
Viszont...én továbbra is ugyanazt akarom....eszembe jutott az a sokféle álom...amik jöttek újra és újra..és..hogy miket mutattak...és...mikorra..és hogy mennyi jött már be belőlük...és úgy, ahogy álmodtam...hm...és...ezek után..nem tudok nem hinni bennük...h ezek nem csak úgy jönnek..hanem mutatják a dolgokat...hm...
És...ezt is éreztem, ami most van..:)..Tehát ez is megnyugtató, h ebben sincs most semmi meglepetés, még ha nem is jó, de már vagy másfél hónappal ezelőtt éreztem, h most egy ilyen szakasz fog következni...egy olyan szakasz, amikor más kerül a fókuszba..mert ezek szerint..ez a más is kell még hozzá...hogy...
Na mindegy..azt hiszem..ha tovább ragoznám, már túl egyértelmű lenne...:)...én pedig..úgyis tudom, mikor mire gondolok...:) Jó lesz..mindig jó a vége..ha nem jó, akkor még nincs vége...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger