Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 18., csütörtök

--

Hát..csak ma is besikerült egy kb. fél órás intenzív agylob...:S :)
Az értéknélküliségen már túljutottam, ma nem ez volt a probléma. Hanem..az igazságérzetem nem bírt felülemelkedni ezen a helyzeten, holott tudom nagyon jól, hogy rohadtul nem éri meg egy olyan dolgon felhergelni magamat, aminek még csak értelme és értéke sincsen számomra...De igen nehezen tudom tolerálni az inkorrektséget...sőt...nem tudom..
Valamit nagyon sürgősen tudatosítanom kell ezzel kapcsolatban. Ezt az egész helyzetet valahogy rohadt távolról szeretném nézni. Mert akárhogy mondom én, h nekem ehhez semmi közöm, mégis rám van szar hatással, ha engedem...és vhogy csak bevonódok, ha ilyen intenzív utálatot hoz ki belőlem.
Szóval, ha újra rámtör ez a végtelen agylob próbálom ezeket előhozni...(mert ma végül a lányocskáknak köszönhetően sikerült visszatérnem :) )
  • ennek semmi köze sem a valósághoz sem az élethez
  • nekem ez nem hosszútávú célom, csak egy szakasz
  • rajta vagyok, h minél előbb elérjem azt, amit valójában szeretnék, h azt csináljam, ami igazán belőlem jön, aki én vagyok, aminek van értéke számomra
  • ez a jelenlegi helyzet egy eszköz nem cél, tehát úgy is álljak hozzá
  • elmondtam az én verziómat, innentől akár el is engedhetem az egészet. A másik a saját verzióján pörög én pedig a sajátomat tudom alátámasztani, vagyis  semmi szükség pörögnöm rajta.
  • Megéri -e számomra kifordulni magamból emiatt? Nem
  • Egyáltalán mi ez? Semmi
  • Van életem? Igen. Akkor minek veszek el a saját életemből ilyen hülye érzésekkel időt és energiát?...Holott...csak egyszerűen telibe is szarhatnám..mert mi lesz? Ez csak azért nehéz, mert akárhogy próbálok ettől megszabadulni, mégiscsak van bennem vmilyen szintü maximalizmus és még azt is szeretem jól csinálni, aminek kb. értelme de semmi számomra. De ezek szerint itt ez a célravezető. Abban kell csak maximalistának lennem, ami tényleg számít, ami nem, abban nem. :)
Na meglátjuk mi lesz...mindenesetre most jobb mint volt, de attól meg rosszabb, mint szeretném :)

2 megjegyzés:

Powered By Blogger