Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 17., szerda

motiváció

hát..a mai nap megint új irányok felé vezetett:)
A tegnapi utánajárás következtében...amiből kitűnt, h jó összetett a történet és még infókra van szükségem, addig arra jutottam, h új irányokat is néznem kell..hát igen..nem fasza, ha a kiábrándultság uralkodik el rajtam, még akkor sem, ha csak pár órán keresztül...én mosolyogni szeretek...és azzal foglalkozni, ami ÉRDEKEL :)..ebben elég egyszerűen működöm.. azt szeretem, ami tölt, aminek értéke és értelme van:)...és ha valamit kitaláltam.. addig keresem a járható utakat, amíg valamelyik oda vezet, amit szeretnék...uh...holnap átgondolom, h hogyan is lenne a legcélravezetőbb ...és aztán elindulok erre is..
Most ezeket a motiváló idézeteket találtam magamnak, h igenis, ha akarok valamit, az nem biztos, h egyszerű...másnak sem az...kérdés az, h mennyire akarom, akarom e igazán, és tudok e megújulni és újabb lehetőségekre rájönni...és ha a válasz az, h igen akarom...akkor, nem baj ha nem egyszerű...végülis szeretem a kihívásokat, a kreatívkodást..akkor élvezzem már ezt  a szakaszt is :)
'Az lehet sikeres, aki tesz is valamit, mialatt a sikerre vár.'
'Ha mindazt megtennénk, amire képesek vagyunk, szó szerint saját magunkat is elkápráztatnánk'.
'Nem buktam el, csak találtam tízezer utat, ami nem járható.'

'Amikor azt gondolod, hogy már minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy.'

És..akárhogy nézem, én még nagyon távol vagyok ettől..:) Kitaláltam, h mit szeretnék csinálni úgy igazán...ez jól sikerült mert tényleg élvezem...utánajártam, tanultam..aztán..tapasztalatot gyűjtöttem benne...most pedig azon vagyok, h tényleg ezt csináljam. Eddig egy út nem jött össze...és most pedig párhuzamosan szeretnék haladni kettőn..meglátjuk melyik hová vezet..:) Azt hiszem..ez a három nagyon távol áll az ÖSSZES-től :), így nézve mindjárt más...:) Jó lesz...biztos, h jó lesz..:) és ha nem ezek..akkor újfent ötletelek majd..:)..hm..nem szoktam feladni..:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger