Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 1., hétfő

Sokkkk

Hááát..engem aztán hidegen szokott hagyni, h mikor milyen dolgokat hoznak, rendelnek el stb...de ez a ' Dohánybolt' téma...elég félelmetes...van olyan része, aminek van értelme...DE
...abszurdum...egyáltalán miért Nemzeti??he?
  • a full gáz kiírás, a színe, a stílusa, a neve maga... :S olyan mint valami 50 évvel ezelőtti maradvány emlék...:S
  • frusztráló
  • ma bementem egybe...hát...komolyon olyan érzést áraszt az egész, mintha valami bűnöző lennél, hát hova mész te mit csinálsz te?...:S
  • meg se lehet ítélni, h a bolt egyáltalán nyitva van vagy be van zárva...:S
  • az egész maga a KORLÁT :S kívül...belül...:S
Szóval, amit én nem értek, miért nem lehet csak úgy bizonyos helyeken cigit venni a 18 éven felülieknek, h közben nem áraszt egy 'szar vagy' légkört?
 Miért nem lehet valami életszerübb dizájnt alkalmazni? 
Miért is kell ezeknek mindenképp az utcára nyílni, mert ha nem akkor mi van?? 
Meg úgy általában, minek van ez ennnnnnnniyre túlmisztifikálva meg túldramatizálva?????? Ennyi erővel mindent, ami egészségtelen szeparálva kéne a 'Meg fogsz halni' utcában árulni...lenne ott cigi, pia, zsír, cukor meg mit tudom én még mi....ja pl. gyógyszerek...hm...mert abból is van, ami többet árt mint a cigi....pfu....
Na mindegy.....nem hergelem én be ezen magam, csak sokkolóan szánalmas ez az egész :S

2 megjegyzés:

  1. Nálatok legalább van. Én 10km-t autózom, veszek egy kartonnal, és ha mázlim van, nem vasárnap délután fogy el :-)

    VálaszTörlés
  2. Van...úton útfélen az tény..:)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger