Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 10., szerda

Újabbak

Tegnap estére már elmúlt a kiábrándultság:)
Jó volt vigyorogni, mondani, beszélni, fetrengeni..:) Reggel is ugyanezzel a hangulattal ébredtem, mosolyogva kóricáltam az utcán....csak úgy nézegetve az eseményeket...:)
Átértékeltem a tegnapot:)..biztos, h a legjobb, h így alakult..ez csak egy lehetőség volt, ami helyett másikat kell nézni, mert ez a tegnapi nem működik...és..ha jobban belegondolok, látom az előnyeit, h ez nekem most miért jó:)
Nem a kereteken belül kell mozognom...és nem a kereteket kell tágítanom ezek szerint...hanem...ki kell lépnem belőlük:) Jó ez a felismerés...hm..igazából..csak akkor kellett volna abban az állapotban maradnom, ha ez az egyetlen lehetőség lett volna...de ilyen meg amúgy sincs. Ez csak egy..de nem az egyetlen...és..ha nem érem el úgy, h megyek A-ból B-be..akkor megyek A-ból C-be, vagy D-be..:) ha akarom..akkor előbb-utóbb meg lesz az az út, amelyik oda vezet, amit szeretnék...szeretek kreatívkodni..unalmas is lett volna, ha nem kell érte egy picit jobban ötletelni:)
.
.
viszont..valahogy az is annyira tisztán látszik most..h mennyi minden van, amit még változtatni érdemes magamban:)
És ez jó..h folyamatosan fedezem fel a dolgokat...magamban...dolgokat, amiket azt hittem nincsenek, és..egyszercsak látom, h még vannak, pedig..nem a kedvenceim:)És ez tök jó...minden így kezdődik...hárítom...felismerem....tudatosítom...elfogadom..változtatom..beépítem..:)
És ma megint felismertem, tudatosítottam és elfogadtam valamit..h igen..ha tetszik nekem, ha nem..akkor is bennem van valamilyen szinten még:)
Jó lesz..
Mindig jó a vége..ha nem jó..akkor még nincs vége..:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger