Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 25., csütörtök

kép

Ez a kép..már nagyon nagyon rég rajta volt a desktopomon....de nem emlékszem, h ide már felraktam volna..:)
Most...több oka is van, h feltettem:)
A héten leginkább a látszat, a képmutatás, az álvilág volt, ami leginkább kibillentett az egyensúlyomból..az a sok fura valami, ami körbe vesz, amivel nem tudok és nem akarok azonosulni...ami...illúzió... nem nekem..annak, aki épp' csinálja, aki játszik..magának, a világnak..aki hangoskodik..hogy hátha akkor elhiszi ő maga magának, vagy a világ neki..vagy úgy bárki higgye már el, h az, amit ő művel vmi igaz..dehát..nem a hangerővel van a baj...hanem a hitelességgel:)..ami nem hiteles, azt akárhogy kajabálod úgysem fogod sem te sem más tartósan elhinni...mert...lufi...pukk.pukk...pukk...és minél jobban bizonygatod, h ez egy Valami annál jobban fogod érezni belülről h egy nagy Semmi.
A másik oka, hogy feltettem, hogy örülök neki, hogy én kimondom a dolgokat..magamnak is...a másiknak is..akkor és ott, amit mondok az számomra valós. Hiszem, amit beszélek. Az viszont egy illúzió, h ez másnál is így működik...nem. Van akinél így működik, többségében, meg máshogy..vagy sehogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger