Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 16., kedd

vigyori

:D Ezt és a Morcee számot hallgatom felváltva :D 
ennek örömére már a lakás is kész, annyira felpörgettek:), azt hiszem veszek át egy pár ötletet ebből a fly lady programból, h ne legyen gondom a rend megtartásával :), tegnap Kati mondta, h mi ez, hogy, merre én meg..mivel ha valami érdekel nem bírok ám vekengeni egy percig sem, tegnap este vagy egyig fenn voltam és átolvastam a lényegét, és kitaláltam, h mi lenne nekem hasznos, és már el is kezdtem alkalmazni, igazán hatékony, na majd meglátjuk, h a rend megtartásában mennyit tud segíteni tartósan...vagy..káoszfüggő vagyok és jöhet bármiféle jó ötlet..nem számít:D
Uh most már tényleg semmi mással nem kell  ma foglalkoznom csak magammal :)... és a legjobb..hogy most valami olyasmi állapotban vagyok, mint tavaly nyáron..:) Amit imádtam...hm...háát, ha még az sem tud egy pillanatnyi rossz érzést sem kelteni benne, h holnap megyek dolgozni..akkor tényleg minden fasza :D, jót tett ez a hét..nagyon kellett...és...amit most érzek mint ennek a hétnek a konklúziója...nem akarok előre eldönteni semmit..csak mindig éppen annyit, ami van...:)..jobb szeretem a spontaneitást...épp elég azzal a tudatosan foglakozni, amit akkor épp megél az ember...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger