Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. július 15., hétfő

imádom :D

kb 20x meghallgatva...imádva..:D
Folytatódott ma a töltődés..a változtatás...az ééélet..:)
Szeretem szakasz..:)
...és..jelenleg nem sok semmi kedvem van figyelni, látni, nézni, sokkot kapni mások 'életétől'...áá, nekem ehhez nincs kedvem..:)
.
.
most..csak azzal van kedvem foglalkozni, h  én mit akarok, nekem mi a jó...és haladok arra..amerre SZERETNÉK:)...ééés..ha épp cikk-cakkban van kedvem haladni..akkor úgy csinálom..ha hullámozva, akkor úgy..ha egyenesen akkor úgy és ha éppen karikában akkor meg úgy :)...igazából..mindegy..csak élvezzem az eseményeket...nekem..nincs kedvem ehhez az "élet-versenyhez"..csinálják annyian...azt hiszem én már nem szállok be százötvenmilliomodiknak:)
Egyre jobb
egyre biztosabb
..
egyre inkább szivárvány :)
nincs kedvem értékelni...ma nincs..most nincs...:)
visszatértem a laza önmagamhoz..:) vagy nevezhetjük dögnek.. :) mindegy mindenki hívja, ahogy akarja..köztük én is.. a lényeg..h ...:) ez van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger