Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 29., szombat

engedem

Tegnap már totál végkimerülésben voltam...
Ma is rohadt fáradt vagyok még, de már olyan emberien...már van kedvem létezni, meg foglalkozni dolgokkal :)
A mai napot a lakásra szántam...kellett..jól akarom benne érezni magam, nem szeretném, h erre a káosz időszakra emlékeztessen nap mint nap..ezért..ma nem csak takarítottam, hanem sok mini változtatást is beiktattam..pici átalakításokat..amiktől..valahogy jobb és szebb..és...másabb....
a holnapit pedig magamra szeretném..úgy igazán magamra :), már ez a mai nap is nagyon töltő volt, nagyon jól haladtam, nagyon sok dolgot átvariáltam és csupa-csupa pici átalakítással még több chillt varázsoltam magam köré :)..most azt érzem, erre van szükségem...nyugi..harmónia...töltődés...:)
És nem gondolkoztam, nem agyaltam, nem pörögtem..ma már fizikálisan sem érzetem semmi gázt...uh azt hiszem az első lépések megvannak :)
A nem agyalásáért cserébe...kaptam pár 'villanykörtét' :)
Szeretem az ilyen egyértelmű megvilágosodást...a nyugalmat...most...azt hiszem..az életem minden területén el szeretném engedni a 'görcsös' irányítást..hagyni akarom a dolgoknak és magamnak, hogy..csak úgy legyenek..ahogy jó...Minden úgy, ahogy jó...nem kitalálva, nem megoldva, nem túlpörögve...nem agyalva..nem gondolkozva...ezekhez most sem kedvem sem energiám nincsen...és...most..valahogy távolodni is szeretnék ettől az egésztől..az egész gondolkozós módszertől... Most nem ehhez van kedvem.
Úgyis minden úgy lesz, ahogy a legjobb...csak engednem kell....most...nem megoldani kell...csak lenni..:)
Engedem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger