Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 12., szerda

csak okkal

Nem mondom, h nem volt értelme a mai napnak mert de..de hüha...nagyon káosz volt...:)
Hónapok óta nem volt ilyen napom - nyilván meg van még az érzés amikor k. sokáig egyszerre voltam  asszisztens és business analyst..és mondjuk úgy, h csöppet állandó jelleggel pörögni kellett...na ma visszakaptam ugyanezt az érzést, amikor annyi mindenre kell figyelni egyszerre, hogy már ez a tudat maga bepörget...és csak jönnek a gebaszok...nyilván volt ma minden...de..hogy megérdemeltem most egy picit az biztos.. :)
Talán..most vált megint valóságossá, hogy időnként van olyan, h az embernek hirtelen kurva sok dolga van és épp az őskáoszba keveredett bele... :)...és...azt hiszem...kellett ez most nekem..de tényleg..mindig minden visszaszáll :)...múlt héten volt egy idióta reakcióm, ami hamar le is esett, bocsánatot is kértem érte, de  komolyan úgy érzem, hogy jót tett ma nekem ez a bolondokháza.. :)
És..még csak a munkáról beszélek, holott TOTÁL tele voltam  a számomra valóban fontos dolgokkal belülről...az egész lelkem és az összes gondolatom valahol máshol akart lenni...mert...most ma valahogy... érzésből volt nagyon sok :)..ezáltal még jobban túl szerettem volna lenni az értéke de semmi dolgokon..és nem akartak fogyni..csak gyűltek...aztán azt is tudtam...h még akkor sem lesz vége ennek, ha elhagyom az objektumot..mert......ott lebegett..h a holnapi szent szar vizsgára igazán jó lenne végre vmit alakítani...na szóval kurva lelkes voltam :S...mindegy
végülis egy minimálkóricálás után..azért csak sikerült Jujjal egy picit nézegetni ezt a ......'nagyon fontos dolgot', majd meglátjuk holnap mire lesz elég :)..de hogy nekem ehhez már nincs tovább kedvem az biztos..nem szeretem olyannal tölteni az időm, ami nem érdekel...ami nekem nem is fontos...és...bárhogy is keresem az értékét...ez a holnapi vizsga..számomra...nem fontos...
De a tesztekért cserébe jó volt vigyorogni, nyifogni és bújni..uh...végülis..mégiscsak volt ennek haszna :)
.
.
.
ó
szent
holnap
.
.
legyél más mint a mai nap :D, de olyan pozitív irányba más ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger