Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 16., vasárnap

kreatívan

Mindig van új és újabb ötlet DE ez nem elég, hanem ezekkel kezdni is kell valamit és menni, menni, menni...csinálni...nem lehet ölbe tett kézzel ülni és várni, h majd lesz vmi áááááááááá... annyira mérges tudok lenni ilyenkor. Mert..értem én, h nehéz, de pont azért kéne menni, h minél hamarabb legyen már valami megoldás...
Ma megint próbálkoztam egy iránnyal, és én ezt most valamiért nagyon jó iránynak érzem. Ha a megérzéseimből indulok ki, akkor én ezt tartom jelenleg egy olyan verziónak, amire belülről nyugodtan azt érzem, h ez fog vezetni a megoldáshoz...a péntekieknél nem ezt éreztem, azokat nem kísérte belülről a nyugodtság érzés...de most azt érzem meg van az út.
Ha már van egy rakat háttér, amiből nem derült ki semmi, akkor csak ez lehet a jó út, ha egyre részletesebben belemegyünk a dolgokba..és .. ilyen nincs, h nem derül már ki, h mi ez és mi a megoldása.
hm...
hónapok óta agyalok, kreatívkodok, h mi lehet az, ami vezet valahová...nagyon remélem, h ma megtaláltam és azt is, h nem csak, h megtaláltam, és nem csak én örülök ennek az új útnak, hanem, az is, aki nélkül én ehhez kevés vagyok.
...mert én csak irányt mutathatok...de nem mehetek helyette...csak negyed ilyen makacs lenne...vagy hinne és bízna annyira mint én...sokat egyszerűsítene a dolgokon......... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger