Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 14., péntek

malachit

Hát..egész héten a kövekkel szórakozom, h melyik az, amiben jól érzem magam, ami nem irritál éppen ha rajtam van, sőt egyenesen használ...:)
Volt már rajtam a héten hegyikristály, cseresznyekvarc, mokait..és valahogy most egyik sem volt a tuti..
Ma reggel viszont amit felvettem, hát valahogy annyira kellemes, h utána is olvastam, h ennek amúgy offiziellben milyen hatása is lenne, mert nagyon jó érzés, h rajtam van... és.. ilyeneket találtam róla:
  • a föld az eleme és Bikákhoz tartozik.. :)
  • a szívcsakra erősítője:)
  • kitartás, remény, bizakodás köve
  • egyensúly és harmónia
  • megfigyelőképesség és fantázia erősítése
  • személyes fejlődés, a negatív dolgaink elfogadása és pozitívan hozzállni
  • szeretet felerősítése magunk és a környezetünkben lévők iránt:)
  • ráhangolódás az ösztönös megérzésekre  - ne csapjuk be magunkat :)
  • együttérzés, változás, haladás
  • álmok lévén jövő felismerések segítése érzelem és értelem egyensúlya
.
.
.
azt hiszem, ezekre jutottam épp tegnap...hát ezért érzem magam olyan jól benne..malachit..:) ez való most nekem :)..hm.. reggel ráéreztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger