Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 10., hétfő

.?.

Értetlenül állok magam előtt..mindenféle végletet szoktam produkálni..de..hogy ma tényleg azt hittem én magam is egy pillanatra, h elmúlt..sokkoló, hogy beleéltem magamat abba, hogy ez az ember már nem hat rám, h nincs hormon...h nekem az érzés kell, és ez már nincs is..
na ehhez képest..egy ártatlan mondat úgy felkavart, mintha isten tudja mi történt volna...hát ennyit erről, hogy ez csak úgy máról holnapra elmúlik...ó te jó ég..bolond vagyok én...annyira szerelmes vagyok, és annyira szeretnék vele lenni, hogy már teljesen hülyeségeket kezdek itt behaluzni..hm...és egy fél napra azt hittem elmúlt...hát baszki megölni sem tudjuk...na majd pont magától fog elmúlni....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger