Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 3., hétfő

energiák

...:) folytatódott..:) ma ugyanúgy mint pénteken, csak úgy jött felém a sok energia :)..valami brutál durván sugározhatott ma egész nap belőlem valami...ami vonzó..mert....miután reggel kiléptem a házból egyből elkezdődött...és...egészen az előbbi hazaérésig folytatódott :)
hm...igazából..tök jó érzés..h szeretnek rám nézni...és ezt folyamatosan érzékelem...ez kurva töltő...oda-vissza....hm...mikor csak úgy cél nélkül jön jön az egész, nagyon szeretem :)
.
.
.
és egy dologtól elvonatkoztatva tényleg nagyon jó volt ez a nap..abban viszont nem tudom még most, h mit csináljak...keressek? Guglizzak? Pihentessem pár napig a témát, hogy lássam vezet e valahová a hétvége? Türelmes legyek? Vagy még inkább feszegessem?..nem tudom..
Amit én érzek..van egy rakat út, amikben én mindben látom a fantáziát, de a döntés nem az enyém, h ezekből melyiket próbálom ki. Ezt tiszteletben kell tartanom. De mégis azt érzem, mintha valahogy nekem kéne az útra rakni...de én csak lehetőségeket tudok mutatni..és keresek tovább ha kell, ha van ötlet, ha van jobb mint az enyémek, vagy másabb...vagy tényleg csak egy pici türelemmel kell lennem? Tudtuk, megbeszéltük, h nem lesz egyszerű belülről a változtatás. és igen...tényleg nem az :), de remélem, h tényleg elindult, és csak megint egy átkattanás kell, hogy az utakon..elinduljon...talán..most azt érzem... mégis pár nap türelem kell. Bízni akarok annyira, hogy nem véletlenül beszéltük át az egészet, hogy nem fölöslegesen mondtam a dolgokat a hétvégén...de .. ezt is tudom, hogy annak, aki benne van a helyzetben..valahogy mindig más a kívülről jövő dolgokkal kezdeni valamit...hm...csak én meg..a rengeteg ötletemmel és energiámmal...már úgy szeretném...ha tényleg tényleg tényleg jól alakulnának a dolgok...és tudatosodna, hogy a változáshoz változtatás szükséges...azt hiszem...én ehhez tegnap mindent megtettem...és fogok is tovább...de most azt érzem helyesnek..ha nem mindig erről beszélek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger