Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 9., vasárnap

elmaradtak

Még vagy két hete kezdtem újra ezt a figyelek magamra dolgot..de hát...az egy hetes nyüff eléggé hátráltatta ezt .. a gasztroblog hatást....na meg a valós haladást is... a mindenféle mozgást..igen..ha nyüff vagyok képtelen vagyok ezekre figyelni..de már megy újra, ma már újra van kedvem magamhoz:)
 Szóval az első sali az még a nyüff előtt időszakból van, semmi extra, sali, paradicsom, nem emlékszem milyen fűszerek :D és fehérborecet..  
aztán a zöldségleves...azt tudom, h máshogy csináltam, mint ahogy alapban szoktam...k sok káposztát raktam bele...aztán ma meg csináltam egy mini mozarellás paradicsomos salit, balzsamecettel, olivával, bors, só, bazsalikom, oregánó kombóval :) jó lett...
Szóval már megy a figyelés, már szép a hajam, szép a körmöm, van kedvem magamhoz :) és ez mindig elég jó jel.. :) Haladok a takrítással is, ezek szerint alakul a belső rend, mert már nincs szükségem a külső káoszra sem.. ezt a jelet is szeretem...ez már olyan belső nyugi..nem a kamunyugi ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger