Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 16., vasárnap

alakul

...hm...ahogy olvastam a régebbi gondolataimat...hát...van, ami ma is megállja a helyét...de van, ahol szinte már magamra sem ismerek...talán olyan tavaly márciussal kezdődött az a kattanás, ami a mostani irányt alapozta meg...addig  a hárításokat és kategóriákat bontottam nagyrészt...addig meg..annyira nem tudsz még változtatni és változni, míg nem látod át a hátteret...a saját kis önféltő játszmáidat..
És...olyan tavaly nyár az, amikor már ennek a mostani hozzáállásomnak a jelei már stabilizálódni kezdtek..érdekes..hogy...mindig is figyeltem magamra, hogy mit hogyan élek meg, miből mit tanulok, mit tapasztalok..mégis...még onnantól is, hogy elkezdtem rendszeresen írni...még onnantól is kellett másfél év, hogy azt a sokféle dolgot falat, hárítást, 'önkorlátot' lepattintsam magamról...viszont...ez a másfél év k. intenzív volt, nagyon sokféle érzelmi hullámmal...de...azóta viszont, hogy ezt a sok mindent helyre raktam magamban azt hiszem tényleg haladok abba az irányba ahová szeretnék...de...szükség volt arra az időszakra...fel kellett tennem magamnak egy rakat kérdést..és....nem bújhattam el a válaszaim elől..hát...nem mondom, h nem voltam beszarva néha azoktól, amikre rájöttem..de mindegyik kattanás hasznos volt...mindegyik félelem amivel szembe mentem segített..hm...
és.
ez.
jobb.
Aki most vagyok. :)...Megéri..:)...talán ettől vagyok hiteles...mert...semmi felett nem voltam hajlandó magamban szemet hunyni...és..mivel ezeket saját magamon tapasztaltam..egyszerűbb másokon is érzékelni, h épp hol járnak....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger