Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 6., csütörtök

uuutálom a felszínt :)

Utálom a felszínt :)
És azt hiszem, bármeddig fogok élni, bármennyi dolog fog változni, és bármennyin fogok változtatni ez már csak így marad. :)
Hogy miért utálom a felszínt? Mert biztonságosnak akarja mutatni az életet..holott..nem az. Biztonságosnak tűnik minden, ami a felszínen történik. Nem kell nem lehet nem akaródzik a valóságról beszélni..jeee...hm..az tény, h nem vezet sehova, nem kell belegondolni semmibe, nem helyezi reflektorfénybe a szart...csak cserébe nincs semmi értelme:)
Mennyire kurvára örülök neki, hogy én helyre pakoltam magamban annó azokat a dolgokat, amiket kellett...hogy nem egy sok éves szar tapasztalat határozza meg a mostani énemet, hogy lebontottam a falamat, hogy nem védekezek..hogy merek kérdezni...hogy nem félek beszélni, hogy nem félek a válaszoktól..hogy nem védem magam folyamatosan mindentől, aminek van bármi értéke számomra...hüü...talán most még jobban értékelem ezeket magamban, hogy felismertem a saját dolgaimat, és nem hárítottam...nyilván nem sikerülhet mindenkinek...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger