Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 4., kedd

?

Akkor szabadulunk meg a kétségektől ha kimondjuk őket? Akkor nyugszunk meg, ha nem csak pörgünk forgunk és értetlenkedünk, hanem beszélünk? Akkor lesz a másik viselkedés és reakciója is egyértelmű, ha nyíltan rákérdezünk a kétségekre?
A kétség már azáltal elmúlik, hogy tudatosítjuk? Vagy kezelhetővé válik? Vagy egyszerűen elveszti az erejét? Mi történik abban a pillanatban, amikor kimondjuk?...
Én már most napok óta próbálkoztam megérteni az ellenállást...és már oda jutottam, h én magam kezdtem átvenni a kétségeket. Nem a megoldáskereső hozzáállást, hanem  a másikat, ami nem vezet sehová. Már addig gondolkoztam, hogy ma délelőttre teljesen beforgattam magamat. De akkor úgy döntöttem, hogy ezt megoldani kell..mert ez nem jó senkinek...telefonáltam. És most jobb. Nincs megoldva a helyzet, de azt hiszem megint visszataláltam/tunk a helyes irányhoz :) Most már újra bízom benne :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger