Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. június 10., hétfő

Boldogság:)

"Sosem növünk fel, csak megtanulunk mások előtt viselkedni"
.
.
.
nem nagyon akartam már gondolkozni ma..de jöttek/ jönnek a gondolatok..bár igazából nem is gondolatok ezek..érzések..jó érzések..megnéztem egy filmet..és onnan van a mondat..hm...
mennyire furán el tudom veszíteni a fonalat..mennyire..mennyire...:)
Nem akarok játszmákat..nem érdekel, h mi illik és mi nem..nem akarok idegbetegséget..nem akarok..nem akarok jól működő de semmitmondó dolgokat...nem akarok kifordulni magamból.. és nem akarok más szabályszerűségeinek megfelelni..:)
Mások előtt viselkedni... :) nem..én magam előtt akarok, de ott is úgy.... úgy ahogy jön..ahogy jön, ahogy jön, és nem úgy, ahogy elvárom magamtól valami akármi miatt :) nem helyesen akarok dönteni, hanem jól, nem helyesen akarok viselkedni, hanem úgy, h jól érezzem magam tőle...nem akarok már megint megfelelni.. hanem:)
Megint
lelkesedni 
akarok :)
Lelkesen:)
Minden iránt... bármi iránt..bármikor..bárhol...mosolyogva..örülve...imádok lelkesedni..és utálom megfosztani magam ettől az érzéstől...talán..ebből indul minden..ez mozgat mindent..a kíváncsiság és a lelkesedés..ezért szeretem őket annyira :)
Színt akarok:)
Szín akarok lenni újra...:)
.................................
szivárvány.. :)
...
ez már több mint átkattanás...
felébredtem :)
megnyugodtam :)
Megvagyok :)
Én magam számára megvagyok megint....:)
És akkor vagyok bárkinek a legjobb...ha önmagamnak ÖNMAGAM vagyok...áááá...:) nem túlzok, azt hiszem két v. három éve volt ugyanez az érzésem..mikor éreztem a köveket..ahogy leszakadnak rólam...:) Most megint leszakadtak...:) Felszabadultam :)....megszabadultam...kiszabadultam... :)
hm...
Nem akkor vagyok önmagamnak jó, ha célokat találok ki, megyek utánuk, ha el akarom érni őket, ha cserébe bekorlátozom magam, ha az elvárásokra figyelek, még ha csak a sajátjaimra is, ha nem élek...hanem..vmihez hasonlítva értékelem az adott napot, órát, pillanatot.............ó..nem. nem nem...akkor vagyok önmagam...ha nem ezekre figyelek...csak...szeretek...szeretem magam..szeretet adok...csak úgy általában..ha szeretek.. :)
Most...boldog vagyok :)..igazán..pont jó.. :)...boldog...:)...és...nyugodt..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger