Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 4., vasárnap

:)

Hát egyelőre egyik rejtekhelyről sem került elő  A kulcs...na majd.. :)) Nem adom fel, hátha bevillan még vmi kép, hogy mégis hol lehet :D..bár elég sok helyet kilőttem már: kulcstartók, táskák, pénztárcák, egy pár fiók, polcok, napszemü tartók...nem is értem....már a fűszerek között is néztem, mert nálam mondjuk sose lehet tudni..:D..de az meg, h elhagytam volna..nem nagyon illik hozzám..az, h fogalmam sincs hova tökítettem el, na ezzel elég hamar tudok azonosulni...:D
Viszont...ma is voltam futni...:) jó volt :) széééépek ezek a cuccok, imádom őket, uh. tényleg tök jó kedvcsináló ötlet volt...hát hiába, azért engem a szépség mindig mindenre meg tud motiválni:d..na és az érzet is más azért ebben a cipőben...:)
Mivel a szendvicset eszem ebcsire vagy vmi kantinos vmit dolgot is szeretném jól leredukálni, főztem is ma holnapra, uh. most tényleg nem tudok magamba belekötni:D, tejszínes cukkini téma lett, ami azért egy elég könnyű kaja.
És...:)
Még egy dolgot beújítottam..amire már olyan nagyon-nagyon régen vágytam :) Új tányérok :D tündérszépek lila, rózsaszín virágindával..hát valami nagyon boldogságos, nagyon örülök neki :)
.
.
.
Ma is elég jól sikerült az itt és most-ban lenni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger