Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 27., kedd

17000

...ennyi lépés ma nekem vígan elég volt a megvilágosodáshoz. :)
Ahogy délután mondtam - meguntam. :)
Unom, hogy nem sugárzom úgy mint tavaly, unom, hogy nem kapom, h szivárvány. Unom, h nem sugárzok. Meguntam. Unom. UNOM. Újra önmagam akarok lenni. Fancsali, mufurc varjúból van épp elég. Nekem ehhez semmi közöm. Nem célom valaha az életben közéjük tartozni. :) Az meg, hogy látom őket..na és? Eddig is láttam...ha 30 évig sikerült telibe fosnom őket, nem hiszem, hogy majd most lesz olyan nagy kihívás ehhez visszatérni. Szarom én le mindenkinek a kényszeredett fos, korlátolt életét. Nem fogok elbizonytalanodni a saját vágyaimban, azokban, amik számomra értékek, csak azért mert körbevesz ez a végtelen hányinger. Nem, nem. Nekem ehhez nincs kedvem. Tudom, hogy ki vagyok, mit akarok. Azt hiszem, mára ennyi nekem épp elég. :)
Akkor azt hiszem a spirálos álom most teljesül. Ma....17000 lépés után:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger