Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 9., péntek

Jó:)

Hát...amilyen agyalós volt az egész nap..és amilyen furán energiarabló egy darabig..annyira jó lett..mondjuk 3.10-től :)
Jó volt Jujjal kinn lenni:)
Jó volt Annával ruhákat nézni, végre eredményesen:D..jó örülni neki..:D.hááát akárhogy nézegetem a tükörben iszonyat faszányos :D imádom :D jajj és lassan a kiegészítőkről is tisztul le a kép jeeee:D
Jó volt sétafikálni:D
Jó volt, hogy este találtam egy tök úúúj utat végre :D...csak éreztem én nappal, h jó h letisztítottam a képet magamban..hm és ki tudja, lehet, h megint másra lesz jó, mint amire kitaláltam, de most újra van fény :D
Jó volt este vigyori anyucival beszélni végre :D
Jó volt Bettyikével az erkélyen vigyorgni :D
Most úgy egyben rendben jó.. :)
.
.
.
Megint van minden...nem csak öröm..hanem hit és bizalom is..belülről :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger