Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 2., péntek

figyel

Azt hiszem végre visszatérhetek a normális blogíráshoz is :D
Írtam eddig is..de mostanában elég sok rejtett bejegyzésem született:)
Szóval elkezdtem. :) Szükségem van önmagamra. Újra az igazi önmagamra. Az energikusra. A vigyorira. A töltőre. A sugárzóra. A haladóra. A kellemesre. :) Meguntam ezt a mostanit.
 
Vettem ma motiváló cuccokat :D, iszonyat jól néznek ki. Két neonszínű felsőt, meg futógatyót, egy melegítőgatyót, uh. kezdetnek ez tökéletes. :) Még megmotiválom magam a közeljövőben valami cipővel meg egy vagi sportmelltartóval is:D, mert ezek ma még nem jöttek össze. De..a régiekhez nincs kedvem...a zumbás felsőim már szerencsére nagyok, a nike-t még nem tudom felvenni..még olyan nem jó érzésem van tőle...az volt rajtam, amikor mamánál voltam benn a kórházban..amikor utoljára láttam...és rámjön tőle pityereghetnék:(...a gatyóim már inkább fetrengéshez meg takaritáshoz valók, nem mutogatni őket az utcán, a cipőre vágyom, a melltartó meg jár bögyömnek:D uh úgy döntöttem..h a magamra figyelek és örülök érzés első lépéseként megújítom ezeket. Mert hogy a tavaly abbamaradt projektet is befejezem most. Ledobom azt a7-8 kilót még úgy döntöttem, nem kell ez nekem :)
Ma is mászkáltam egy csomót. A héten háromszor sétáltam haza. Ma már salit csináltam vacsira, és nyolckor pedig elmentem futni:) - és nem nyüfögtem, h fáradt vagyok a tegnaptól, h fáj a fejem stb..nem kerestem kifogást..mentem mert akartam :) Nem akarok túlozni..de legalább 2-3 hónapja nem voltam már....hm....viszont nagyon - nagyon jó volt :) Örülök ennek a napnak. Jó lesz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger