Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 12., hétfő

ÚJ

Sikerült..rászánni magam:D És hogy mekkora rohadt jó volt :D
Szóval én meg a biciklivel menni IT-ékhoz projekt kb...az ütik egymást kategória voltak eddig...de  annyira élveztem, h a tündöm végre megszabadult a kulcsmentes lakattól, hogy ma reggel úgy voltam vele, h mindegy...h nem tudok abba a cipőbe meg abba  szoknyába elindulni, amire valóban vágytam, mert cserébe meg megkaptam reggel ezt a szabadságérzést..:)És imádtam..uh gyanítom lesz még ilyen. Szóval ma futni nem voltam, cserébe  összetekertem ma vagy másfél órát :)
Jó lenne megint az, mint amit egyszer évekkel ezelőtt találtam ki, h minden héten csinálok, teszek, nézek stb. valami újat. Bármit, amit eddig nem. A héten már megtörtént:) Örülök. Szeretem érzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger