Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 11., vasárnap

mozdul

Ahhoz képest, h reggel azt éreztem, még az ágyat sem fogom ma elhagyni olyan kómás vagyok, nem hogy a lakást..egész máshogy lett:D
Bicikliztem véééégre:D, jaj nagyon jó volt, de olyan igazán felaszabadítóan jó:) Már múlt héten ezt akartam, kibicajozni, fetrengeni, kiszabadulni, embereket látni.. Jó volt olvasni  a Nagyerdőn, aztán napozni a strandon...aztán hazatekerni...aztán meg még futni is elmentem mint főhiperaktív :D és...ami a legfurább volt..ahhoz képest, hogy most mentem még csak hatodjára ebben a szakaszban...ma már volt 13perc folyamatos futásom..emelkedővel fűszerezve megint természetesen:) (pedig csak 10 volt betervezve:)) és igazából bírtam volna még, ha nem jön elő a realisztikus énem is, h a kevesebb néha több, most már inkább gyalogoljak, nehogy geba legyen a végén:)
Uh..azt hiszem ahhoz képest, ahogy indult a nap igen pozitív irányba forrta ki magát...de azt hiszem kellett is most ez a tisztánlátáshoz meg az energetizáláshoz...mert holnap folytatom a kutatást.......:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger