Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 5., hétfő

tudatosan

Elég sokat vekengtem, hogy fussak e ma...mert utánaolvasgattam, hogy hogyan is célszerű ezt csinálni..bevallom eddig ilyet nem tettem, pedig ez már a harmadik futós korszakom :)... Ezen is változtattam...:)
Mindenhol azt írják, hogy heti 10%-nál többel nem érdemes növelni a mennyiséget, szükség van pihenő napokra és keresztedzésre. 
Szóval kerestem ilyen futásra visszaszoktató programokat, ahogy most csinálom:
  • két perc futás egy perc séta sorozatok egymás után- ez volt péntek, szombat, vasárnap
  • három perc futás két perc séta sorozatok - ez volt ma és ezt fogom még 2x 3x megcsinálni, attól függ, hogy hányszor megyek még a héten..:)
  • holnap már mindenképp csinálok egy pihenő napot, épp' azért mert hochmotiviert vagyok :)
  • keresztedzésnek tökéletes lesz a séta, bicikli (majd ha egyszer meglesz a kulcs, vagy levágjuk a lakatot :D ), jóga stb..amúgy ma is sétáltam vagy 6km-t uh. elég jó vagyok :)
  • és..nem fogok mindig zenével futni:) Régen mindig Pendulumra futottam..de tényleg kivétel nélkül mindig...most meg..mindig másra..sőt ma direkt nem is vittem zenét..tök más élmény volt:) Hm..és az útvonalon is változtattam ma...volt benne nem kevés emelkedő is, uh. kicsit lefáradtam :D jó érzés :)
Kicsit fura, h ilyen tudatosan csinálom most ezt az egészet, de na... végül is..ha közelebb visz a vigyori énemhez, akkor minden kétséget kizáróan jó út :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger