Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 4., vasárnap

Káoszina újfent

Hát szóval..ezért tiltakozott a tudatalattim az idén a biciklizés ellen...:S....ma már annyira de annyira nagyon akartam...felfújtatni, lemosni..és menni menni menni vele...
A valós akadály..a káosz énem...:)
Egyszerűen ötletem sincs, hogy hova raktam az u-lakat kulcsát...áááá...volt vagy öt ötletem...és sehol semmi..megmozdíthatatlanná vált a tündérszépem..:S uh lehet, h mégsem a ruháimat kéne rendbepakolni, hanem valami ötletbörzét tartani, hogy hova a szarba rakhattam el :D..na az biztos, h nagyon boldog leszek, ha meglesz..:)
Ezek szerint ma sem keresztedzést fogok tartani, hanem ma is futok majd este..most pedig..kutatásba kezdek :D...Próbálok abból kiindulni, hogy eddig még mindig mákvirág voltam...csak tán most is az leszek :)
Nem egyszerű az élet rendmánia nélkül :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger