Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 2., péntek

VVV

Azon gondolkoztam, hogy mi volt az tavaly, amitől tényleg egyben rendben voltam, olyat..vagy még inkább sugárzó én szeretnék megint :)
Úgyhogy..úgy döntöttem, hogy ezen leszek mostantól. :) Magamra figyelek. Minden szempontból...örömforrásokra. :) Nincs kedvem ehhez a lelki mókuskerékhez. Azt érzem, hogy most teljesen más lesz a kivezető ebből. Nem kell átgondolni még százszor a dolgokat, nagyon is tisztán látom és érzem. Nem kell bizonyitékokat gyűjtögetenem tovább magamank. :)
Lett sok ötletem, és biztos vagyok benne, hogy ki fogja forrni magát nagyon hamar, hogy mi a jó út.. :) A vállalkozós coaching téma? A mozgás? A főzőcskézés? Az új kikapcsolódási formák? Környezetváltoztatás? Meglátjuk:) De.. biztos, hogy jó lesz. Annyira sok dolgot tanultam magamról az elmúlt időszakban, hogy azt hiszem lelkileg és agyalig pihenhetek, sőt pihennem kell :)
Szóval változás következik :)..az átmentei kellemtlenségek pedig megbocsáthatók :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger