Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Bevonzom azt, ami foglalkoztat :)

Érdekes dolgok ezek, régebben is többször előfordult velem, hogy az újságban, könyvben, amit olvastam szembe jött velem egy mondat, ami az adott életszakaszban felmerülő kérdések megválaszolásában, megértésében segített...vagy akár egy könyv jött szembe a könyvesboltban, keresgélés nélkül ebben ez a legfélelmetesebb, mész, leveszel egy könyvet és neked szól :) jó érzés, mintha figyelne rád valaki....legalábbis nekem ilyen érzésem szokott lenni, hogy jó úton vagyok mert kapom a megerősítést, támogatást pl. okos gondolatok formájában is.  Az egyik ilyen mondat, ami egy újságban olvastam, - "Elfogadom, hogy az éhség érzés normális" :D, hogy ez nekem mennyire tetszett, mert igen 2011-ben Európa közepén igen kevés esélyem van arra, hogy ha "mánjelleggel" nem elégítem ki az éhségérzetemet akkor éhen halok. Vagyis, türelmesnek kell lenni magunkhoz, megtapasztalni újfajta érzéseket - pl időnként lehetsz éhes is :)
A másik ilyen dolog, amit jelként fogtam fel a "Zamat" című könyv volt. Totál véletlenül fogtam meg a könyvesboltban - és három nap alatt sikerült elolvasnom. Nagyon sok érdekes gondolat volt benne, köztük több olyan is, amit én magamtól kezdtem el alkalmazni pár héttel ezelőtt. És ezeken kívül még sok- sok okos gondolat, amiket szintén használni kezdtem :)

1 megjegyzés:

  1. és ez a mai napig így van...ha a kérdés megfelelő életszakaszban merül fel, ott lesz a válasz is valahol... :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger