Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Tudatos változtatások

Továbbra is azt gondolom, h a tudatosság áll a központban. Oda kell figyelni mindenre, magamra a környezetemre...minden mindennel összefügg...és bármi ami nem tetszik megváltoztatható, ha megfelelő módon közelítünk hozzá. Már nem csak gyaloglok, hanem időnként futok is esténként ;) én futok, :D hát ez annyira furi érzés főleg, hogy még élvezem is :D  A felírogatós módszert továbbra is pozitívnak értékelem, annyira konkrét...sokszor ez a visszatartó erő, hogy valamit ne egyek vagy igyak meg, hogy fel kell írni ...és gyűlnek a sorok...
 Változni fogok, érzem, mert akarom és teszek érte, mindent amit tudok, önsanyargatás nélkül :)
A mérlegről írtam az elején, hogy nem célnak tekintem, hogy valamit mutasson, csak a változás kézzelfogható mérőeszközeként akarom használni. Centizni nem akarok - mikor régebben konditerembe jártam, centizgettem - hát... - annyira untam az egészet és fölöslegesnek tartom...felveszek egy gatyót, vagy szoknyát és egyből érzem, hogy szorít, laza, bő, pont jó...szóval biztos van, akit a centik motiválnak, nekem ez nem jön be...elég ez a mérleg téma. Először egy hét után álltam rá, -2kg-ot mutatott :) azt hiszem ez így ebben a formában korrekt :)

1 megjegyzés:

Powered By Blogger