Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 22., hétfő

Motiváló erő


Mindenben fontos a motiváció...mivel valamiért akarok változni, ha nincs ami motiváljon, abbamarad az egész.....Mi motivál engem: jobban tetszem magamnak, ezáltal jobban érzem magam. Már van pár régi ruhám, amiket szerettem és újra hordhatom őket :D  - és egyre több ilyen lesz :), motiválnak a kívülről kapott elismerések :) a pozitív visszajelzések, a vigyorgó felszolgáló fiú :) , hogy elkezdem élvezni a mozgást, már nem kényszernek élem meg, hanem közben is jó érzésem van tőle, tehát nem csak a célt nézem, hanem már az odavezető út is tetszik :), jobban bírom a zumbát is :D, már nincs annyira eperfejem a végére mint mikor elkezdtem :D, motivál, hogy a mostani nyaraláson készült képek már sokkal jobban tetszenek, mint a törökországi :D, és az is motivál, hogy látom viszont még vígan van mit alakulni :), büszke vagyok arra, hogy nem dugtam a homokba a fejem, és nem kitöröltem a nekem nem tetsző képeket, hanem eldöntöttem, hogy én ezt így ebben a formában nem akarom. Büszke vagyok magamra azért is, mert úgy érzem, okosan csinálom, és legfőképp azért, mert ez már tényleg nem csak egy pillanatnyi fellángolás, hirtelen felindulásból, hanem egy 44 napja tartó tudatos odafigyelés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger